آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

آخرین شرایط آب و هوای کشور| سامانه بارشی یکشنبه (۲۸ اسفند ۱۴۰۱) وارد کشور می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۵۴۰۸
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
آخرین شرایط آب و هوای کشور| سامانه بارشی یکشنبه (۲۸ اسفند ۱۴۰۱) وارد کشور می‌شود
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی یکشنبه آینده از بارش‌های قابل ملاحظه باران و برف در کشور در اولین روز بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های البرز و شنبه در خراسان‌شمالی، شمال خراسان‌رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

یکشنبه آینده با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس شمالی و شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش روی می‌دهد.

روز دوشنبه گستره بارش‌ها در شمال غرب، مناطقی از غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان است. همچنین در خراسان جنوبی و نوار شرقی سیستان و بلوچستان نیز افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پراکنده روی می‌دهد.

سه‌شنبه آینده بارش در مرکز، شرق و جنوب شرق به‌صورت پراکنده و در سایر مناطق قابل ملاحظه است.

طی امروز تا سه‌شنبه آینده بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌شکل برف است. دمای هوا طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در شمال کشور به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

آسمان تهران امروز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد است که در برخی ساعت‌ها وزش باد شدید خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->